Az influencer marketing, tokenizáció és a blockchain tökéletes párosítása
Mondhatnánk úgy, hogy az inflencer marketing és a tokenizáció egy égben köttetett párosítás….Hagyományosan az influencer marketing azokra a személyekre épít, akik hatalmas követőtáborral rendelkeznek – a márkák vagy közvetlenül veszik fel ezekkel az emberekkel a kapcsolatot vagy egy influencer marketing platformon keresztül- mindegyik megoldás közvetlen fizetést igényel, általában számla kiállítása útján. Ez a módszer többszörösen ismétlődik, minden kampány során, amely eredménytelen mind az Influencer mind a hirdető számára.
Az influencer marketing forradalmasítása
A tokenizációnak köszönhetően búcsút mondhatunk az elavult számla alapú fizetési módoknak, helyette a tokenek forradalmasítják az influencer marketing teret, mindenkinek lehetőséget adva a token gyűjtésre a hálózaton történő tartalom megosztással. Ez nem csupán a márkák számára nyit új kapukat, de megnyitja az influencer marketing lehetőségét a micro és nano influencerek ( 1000 követőszám alatt rendelkezők) számára, hogy tokeneket szerezzenek ezen hirdetési mód segítségével.
A svájci úttörő
Mavin – Everybody is an influencer!
The swiss startup Mavin is building a reward-based influencer marketing platform on the blockchain. Tokenizing the industry means that even the smallest influencers with less than 1000 followers (the nano influencers) can now monetize on their followers. Everybody is an influencer. https://mavin.network
Közzétette: Mavin – 2017. október 15.
Az influencer marketing token forradalmának úttörője a Mavin, egy svájci alapú felület, akik azért készítették platformjukat, hogy a fent említett problémákat megoldják. A Zürichi székhelyű startup felhasználja a blockchain technológiát, hogy tokenizálja és forradalmasítsa a márkák és ügynökségek kapcsolódását, ösztönözze és jutalmazza a nano influencereket a tartalmak terjesztéséért.
Az aggregáció valamint a micro és nano influencerek kampányain keresztül, Mavin túlszárnyalja a hagyományos target alapú hirdetéseket, jelentősen magasabb ROI számokkal és engagement rate-tel rendelkezik. Emellett, csökkenti a kezelési költségeket és a hirdetési költéseket a blockchain technológián és a mikrotranzakciókon keresztül.
A mesterséges intelligencia itt is jelen van
A Mavin mesterséges intelligencia által üzemeltetett minőség ellenörző rendszerének köszönhetően a micro és nano targering egy teljesen új szintre léphet, miközben állandó KPI méréseket és robbásszerű megtérülési rátát biztosít. Minden tranzakció a Mavin MVN tokenjei segítségével történik, ez a platform belső fizetőeszköze, amely a fizetést, jutalmakat és minősítő rendszert mozgatja. A blockchain technológia felhasználása lehetővé teszi, hogy a micro kifizetések tízszer olcsóbbak legyenek, mint hagyományos módon, sőt engedi az influencerek azonnali kifizetését, amely nagy előnyt ad Mavin kezébe az versenytársakkal szemben.
A Mavin platform egy hidat képez a marketingesek, ügynökségek, márkák és influencerek között. Együtt, összefogva egy több 100 milliós piacot hozhatnak létre. A televízió hanyatlásának és a közösségi média marketing növekedésének köszönhetően az influencer marketing szárnyal. Ma már az egyik legjobban növekvő hirdetési kategória, ami 2020-ra akár 5-10 milliárd dolláros piac is lehet.