munkaerő toborzás

3 munkaerő toborzási trend amelyekre oda kell figyelned!

Ha valóban minőségi munkaerőt szeretnél tisztában kell lenned ezekkel a trendekkel, máskülönben könnyedén a sor végén találhatod magad. Ha naprakész vagy mindig a többiek előtt maradhatsz pár lépéssel, főleg ha az aktuális trendeket megfelelően tudod hasznosítani a gyakorlatban. Most bemutatjuk neked azokat a trendeket, amelyek nagyban megkönnyítik minden munkáltató életét.

 

1. Közösségi médiás munkaerő toborzás

A megfelelő jelöltek megtalálása és becserkészése elengedhetetlen egy cég sikerességéhez. A közösségi munkaerő toborzás fénykorát éli, hiszen manapság a munkaközvetítő oldalak már nem tudnak megfelelő mennyiségű és minőségű jelöltet szállítani. A hagyományos álláshirdetések egyre inkább hatástalanná válnak, a munkakeresők többsége unalmasnak és egyhangúnak találja őket. Szóval itt az ideje, hogy felpörgesd online hirdetéseidet.
Egy potenciális jelöltnek sokkal vonzóbb egy a közösségi médiában elhelyezett hirdetés, sőt még növeli vállalkozásod imidzsét is. A közösségi média által megcélozhatod az ideális jelölteket lakhelyük, érdeklődési körük és viselkedésük alapján is arról nem is beszélve, hogy ezek az emberek nagyobb eséllyel köteleződnek el hirdetésed mellett. Az sem utolsó szempont, hogy a jelentkezők kérdéseket is fel tudnak tenni a pozícióval kapcsolatban vagy meg tudják osztani olyan emberekkel, akiket érdekelhet az állás.
Fontos, hogy hirdetésben ütős CTA legyen, ami egészen biztosan cselekvésre sarkallja a jelentkezőt. Mivel a Facebook hirdetések napról-napra erősebbek lesznek, a hatalmas közösségnek köszönhetően, így nem kell zseninek lenni, hogy lássuk ez egy kiváló platform minden cég számára. Növeli az employer brandinget, könnyű használni és a végeredmény is látványos.

 

2. Változatos munkahely, sokrétű alkalmazottak

Az emberek sokszínűsége az elengedhetetlen egy munkahelyen 2017-ben. A változatos munkaerő hatalmas előnyt jelenthet vállalkozásod számára, főleg ha hosszútávon is egyedi és vonzó munkáltató szeretnél lenni. Elvégre a nap végén mi mind arra törekszünk, hogy egyedi és különleges emberekkel vegyük körbe magunkat, hiszen ha mindenki egyforma lenne egy unalmas világban élnénk. A különböző nézőpontok pedig üdítően hatnak a vállalati életre. Sőt a változatos munkaerőnek köszönhetően, vállalatként szélesebb szolgáltatásokat kínálhatsz partnereid számára, így bővítve annak globális jelenlétét.

 

3. Csábító vállalati kultúra

A vállalati kultúra fontosabbá vált, mint valaha. Nem csupán a cég de az alkalmazottak számára is. Egy cégen belüli erős kulturális alap nagyobb alkalmazotti elégedettséghez és elkötelezettséghez vezet. Összességében a pozitív munka környezet hatékonyabb munkavégzésre sarkallja a dolgozókat, akik élményeiket szívesen osztják majd meg másokkal. Ennek következményeképpen pedig egyre több munkavállaló jelentkezik majd a különböző munkakörökre. Rugaszkodj el kicsit a megszokott munkahelyi normáktól és gondold újra az érvényben lévő vállalati kultúrát, ha más nem jut róla eszedbe, mint a hétköznapok szürkesége érdemes újragondolni az egészet.

Új buzzword a toborzás marketing. Úgy add el a munkahelyet mintha egy fogyasztóért versenyeznél a piacon.